CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Tέλος και για το So You Think You Can Dence 2!


H Έλενα Τσικιτίκου
είναι η μεγάλη νικήτρια του
So You Think You Can Dance!


Προφίλ:

Ηλικία:19
Τόπος Γέννησης:Βέροια
Ημ/νία Γέννησης:18/3/1988
Τόπος Κατοικίας:Νάουσα
Επάγγελμα:Φοιτήτρια Τ.Ε.Φ.Α.Α. και Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού

Λίγα λόγια για αυτήν:

1. Πόσα χρόνια χορεύεις;
Από 5 χρόνων.

2. Έχεις φοιτήσει σε σχολή χορού;
Ξεκίνησα από τη σχολή χορού της μητέρας μου στη Νάουσα, όπου πήγε και η αδελφή μου. Επίσης, έχω κάνει latin σε ερασιτεχνικές σχολές.

3. Ποιό στυλ χορού σε εκφράζει και γιατί;
Σύγχρονο, γιατί δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα στην έκφραση και μπορώ να εξωτερικεύσω αυτό που νιώθω.

4. Ποιά άλλα ταλέντα και χόμπι έχεις;
Snowboard, κολύμβηση, μουσική, γυμναστήριο, θέατρο, cinema και ταξίδια.

5. Ποιον/α χορευτή/τρια θαυμάζεις και γιατί;
Την Μάργκοτ Φοντέιν, γιατί είναι κλασική χορεύτρια με άπειρες δυνατότητες, έχει χορέψει σε μεγάλα έργα και θαυμάζω την τεχνική και την έκφρασή της.

6. Ποιά είναι η πιο ευχάριστη χορευτική σου ανάμνηση και γιατί;
Σε ένα διαγωνισμό είχα πάρει το 1ο βραβείο με την αδερφή μου και ήταν παρούσα και η μητέρα μου (λύκειο).

7. Τι περιμένεις να σου συμβεί μετά τη συμμετοχή σου στο So you think you can dance;
Να αποκτήσω αναγνωρισιμότητα με θετικά αποτελέσματα για το επάγγελμά μου και ίσως να μου γίνουν προτάσεις για κάποιες ομάδες.

Σημείωση: Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του Dance Πάνος Μεταξόπουλος, ανακοίνωσε την οριστική λήξη του σόου μετά από 2 χρόνια προβολής του.