CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Γιατί...Είναι Ωραία Να Μαθαίνεις Κυπριακές Συνταγές

Συνταγές από τον κύριο Ανδρέα και την κυρία Χριστίνα Θεοδούλου (άπαιχτα βιντεάκια)

Tι θα θέλατε να φάτε σήμερα?

Μήπως...θέλετε κεφτεδάκια?




Μήπως φατζιήν?



Μήπως...Κουπεπούθκια?



Μήπως σπανάσσιην με το ρύζιν?



Μήπως...Μπάμιες?



Ή μήπως πιλαφούδιν?



Μουσακκά ίσως?




Και εχτός από τις συνταγές.........

"Merry Christmas"



"S-300"



"Πως να παίζετε ττάβλιν"

3 σχόλια:

Equilibrium είπε...

Μας λίγωσες λέεεμε! :)

Είδωλο είπε...

Δεν πιστευω να ειναι οι παππουδες σου και να τυς εχεις βαλει για να βγαλεις θεμα στο utube.

Ωστοσο εμεις τα κεφτεδακια δεν τα κανουμε ετσι εδω... Αν εξαιρεσεις το θεμα της Μεντας μου ακουστηκαν γευστικοτατα...

Αν ερθεις ποτε κατα δω, θα σου κανω το τραπεζι αλλα θα μου μαγειρεψεις εσυ...

Επισης τωρα στεναχωρεθηκα γιατι ελεγα να κανω την στηλη μου "Η Συνταγη του Σαββατου - το Σαββατο του αγαμητου και sexless που εμεινε στο σπιτι" σε βιντεο για να με απολαμβανετε περισσοτερο, αλλα με προλαβανε...
γμτ...

Εκτος και αν μαγειρευω γυμνος...
Τοτε θα πρεπει να εχω και σκηνοθετη

PB-CyFans είπε...

Όχι δεν είναι οι παππούδες μου. Το συγκεκριμένο ζεύγος ηλικιωμένων είναι μόνιμοι κάτοικοι Λονδίνου και τους βιντεογραφεί ο γιός τους Ορθόδοξος (ORTHODOX PRODUCTIONS) ο οποίος είναι Παραγωγός Ταινιών (και πραγματικά τα καταφέρνει έχει πολύ ταλέντο). Τα βρήκα στο YOUTube και μου άρεσαν και τα 'βαλα στο blog μου.